1 |
1033-ELCONF-FULL |
A Comparison between Explicit and Implicit Instruction of Grammar via Mobile App:Telegram |
بی بی زهره شجاعی، فاطمه عبدی مقدم، حمید اشرف |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1055-ELCONF |
AN ACTION RESEARCH ON GAME BASED LANGUAGE TEACHING AND ITS EFFECT ON L2 LEARNERS’ ENGLISH ACHIEVEMENT |
عباس قنادان، علیرضا عابدی زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
3 |
1043-ELCONF-FULL |
An investigation on Thematic Progression in Academic Writing of Iranian Civil Engineering Scholars |
مرجان محمودی، آرام رضا صادقی بنیس |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1030-ELCONF-FULL |
A qualitative inquiry of the challenges and the strategies adopted to handle them at the time of COVID 19 pandemic: the case of two English language teachers |
سیما نوروزی، نسیم قنبری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
5 |
1023-ELCONF-FULL |
Does Portfolio Assessment Work for the Iranian EFL Junior High school Students: The Case of Grammar Learning |
رضا سلیمانی بزچلولیی، جمیله راحمی، سید عبدالمجید طباطبایی لطفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
6 |
1007-ELCONF-FULL |
EFL Teachers' Job Satisfaction and Burnout in Iran |
Maryam Soleimani، Amin Bolourchi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
7 |
1003-ELCONF-FULL |
Enhancing Vocabulary Learning and Recall through Monolingual and Bilingual Electronic Dictionary |
فاطمه ابراهیم نژاد شیروانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
8 |
1016-ELCONF-FULL |
High School English Teachers' Opinions on Prospect Three: A Case Study |
نفیسه صالحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1056-ELCONF |
How Do Teachers Manage to Balance Order against Disorder in EFL Classroom: A Conversation Analytic Study |
نرگس قاسم زاده، باقر یعقوبی، زهرا احمدپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
10 |
1018-ELCONF-FULL |
Need analysis: developing a blended pre-service teacher training program based on teachers' perceptions |
فاطمه چهکندی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1013-ELCONF-FULL |
Optimizing Learners’ Involvement in Classroom Practice: Activity-Based Teaching Approach and Writing Complexity |
سجاد فتحی برناجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
12 |
1000-ELCONF-FULL |
Optimizing Students’ Engagement through Implementing Peer-Assessment Practice in Iranian Public High School: An Action Research |
سید حسین صناعی فر، سیدباقر میرشجاعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
13 |
1057-ELCONF |
PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE AND ENGLISH TEACHING |
بنفشه مستوفی شلمانی، Hamed حامد Barjestehبرجسته |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
14 |
1028-ELCONF-FULL |
Test of Maslow’s Hierarchy of Needs Theory at Iranian EFL Teachers’ Job Satisfaction in Private Language Institutes |
سپیده قلی پور، آرام رضا صادقی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1027-ELCONF-FULL |
The Effect of Employing 504 Narcis Software package on Iranian Introvert vs. Extrovert EFL Learners' Lexical Knowledge |
محمدرضا خدادوست، علی جلیل زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1040-ELCONF-FULL |
The effect of MALL on Iranian EFL learners’ motivation as well as vocabulary retention |
Mojtaba Maghsoudi، وحید رضا میرزاییان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
17 |
1010-ELCONF-FULL |
The Effect of Mobile Assisted Language Learning on the Learners' Idiomatic Knowledge |
Maryam Soleimani، Zahra Aghazadeh |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
18 |
1012-ELCONF-FULL |
The Immediate and Delayed Impacts of EFL Teachers' Implicit and Explicit Feedback on the Iranian EFL Learners' Pronunciation |
نفیسه صالحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
19 |
1042-ELCONF-FULL |
The Importance of Multimedia CALL Software as a Facilitator for Teaching General English to Teacher- Students |
شراره سادات سرسرابی، داوود سراج |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
20 |
1034-ELCONF-FULL |
The Relationship between EFL Teachers’ Self and other Oriented Perfectionism and their Students’ anxiety levels |
یحیی گردانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |