کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1033-ELCONF-FULL A Comparison between Explicit and Implicit Instruction of Grammar via Mobile App:Telegram بی بی زهره شجاعی، فاطمه عبدی مقدم، حمید اشرف پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
2 1055-ELCONF AN ACTION RESEARCH ON GAME BASED LANGUAGE TEACHING AND ITS EFFECT ON L2 LEARNERS’ ENGLISH ACHIEVEMENT عباس قنادان، علیرضا عابدی زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
3 1043-ELCONF-FULL An investigation on Thematic Progression in Academic Writing of Iranian Civil Engineering Scholars مرجان محمودی، آرام رضا صادقی بنیس پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1030-ELCONF-FULL A qualitative inquiry of the challenges and the strategies adopted to handle them at the time of COVID 19 pandemic: the case of two English language teachers سیما نوروزی، نسیم قنبری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
5 1023-ELCONF-FULL Does Portfolio Assessment Work for the Iranian EFL Junior High school Students: The Case of Grammar Learning رضا سلیمانی بزچلولیی، جمیله راحمی، سید عبدالمجید طباطبایی لطفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
6 1007-ELCONF-FULL EFL Teachers' Job Satisfaction and Burnout in Iran Maryam Soleimani، Amin Bolourchi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
7 1003-ELCONF-FULL Enhancing Vocabulary Learning and Recall through Monolingual and Bilingual Electronic Dictionary فاطمه ابراهیم نژاد شیروانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
8 1016-ELCONF-FULL High School English Teachers' Opinions on Prospect Three: A Case Study نفیسه صالحی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
9 1056-ELCONF How Do Teachers Manage to Balance Order against Disorder in EFL Classroom: A Conversation Analytic Study نرگس قاسم زاده، باقر یعقوبی، زهرا احمدپور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
10 1018-ELCONF-FULL Need analysis: developing a blended pre-service teacher training program based on teachers' perceptions فاطمه چهکندی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
11 1013-ELCONF-FULL Optimizing Learners’ Involvement in Classroom Practice: Activity-Based Teaching Approach and Writing Complexity سجاد فتحی برناجی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
12 1000-ELCONF-FULL Optimizing Students’ Engagement through Implementing Peer-Assessment Practice in Iranian Public High School: An Action Research سید حسین صناعی فر، سیدباقر میرشجاعی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
13 1057-ELCONF PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE AND ENGLISH TEACHING بنفشه مستوفی شلمانی، Hamed حامد Barjestehبرجسته پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
14 1028-ELCONF-FULL Test of Maslow’s Hierarchy of Needs Theory at Iranian EFL Teachers’ Job Satisfaction in Private Language Institutes سپیده قلی پور، آرام رضا صادقی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1027-ELCONF-FULL The Effect of Employing 504 Narcis Software package on Iranian Introvert vs. Extrovert EFL Learners' Lexical Knowledge محمدرضا خدادوست، علی جلیل زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1040-ELCONF-FULL The effect of MALL on Iranian EFL learners’ motivation as well as vocabulary retention Mojtaba Maghsoudi، وحید رضا میرزاییان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
17 1010-ELCONF-FULL The Effect of Mobile Assisted Language Learning on the Learners' Idiomatic Knowledge Maryam Soleimani، Zahra Aghazadeh پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
18 1012-ELCONF-FULL The Immediate and Delayed Impacts of EFL Teachers' Implicit and Explicit Feedback on the Iranian EFL Learners' Pronunciation نفیسه صالحی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
19 1042-ELCONF-FULL The Importance of Multimedia CALL Software as a Facilitator for Teaching General English to Teacher- Students شراره سادات سرسرابی، داوود سراج پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
20 1034-ELCONF-FULL The Relationship between EFL Teachers’ Self and other Oriented Perfectionism and their Students’ anxiety levels یحیی گردانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی