| 1 | 1033-ELCONF-FULL | A Comparison between Explicit and Implicit Instruction of Grammar via Mobile App:Telegram | بی بی زهره  شجاعی، فاطمه  عبدی مقدم، حمید  اشرف | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 2 | 1055-ELCONF | AN ACTION RESEARCH ON GAME BASED LANGUAGE TEACHING AND ITS EFFECT ON L2 LEARNERS’ ENGLISH ACHIEVEMENT | عباس  قنادان، علیرضا  عابدی زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 3 | 1043-ELCONF-FULL | An investigation on Thematic Progression in Academic Writing of Iranian Civil Engineering Scholars | مرجان  محمودی، آرام رضا  صادقی بنیس | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 4 | 1030-ELCONF-FULL | A qualitative inquiry of the challenges and the strategies adopted to handle them at the time of COVID 19 pandemic: the case of two English language teachers | سیما  نوروزی، نسیم  قنبری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 5 | 1023-ELCONF-FULL | Does Portfolio Assessment Work for the Iranian EFL Junior High school Students: The Case of Grammar Learning | رضا  سلیمانی بزچلولیی، جمیله  راحمی، سید عبدالمجید  طباطبایی لطفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 6 | 1007-ELCONF-FULL | EFL Teachers' Job Satisfaction and Burnout in Iran | Maryam  Soleimani، Amin  Bolourchi | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 7 | 1003-ELCONF-FULL | Enhancing Vocabulary Learning and Recall through Monolingual and Bilingual Electronic Dictionary | فاطمه  ابراهیم نژاد شیروانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 8 | 1016-ELCONF-FULL | High School English Teachers' Opinions on Prospect Three: A Case Study | نفیسه  صالحی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 9 | 1056-ELCONF | How Do Teachers Manage to Balance Order against Disorder in EFL Classroom: A Conversation Analytic Study | نرگس  قاسم زاده، باقر  یعقوبی، زهرا  احمدپور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 10 | 1018-ELCONF-FULL | Need analysis: developing a blended pre-service teacher training program based on teachers' perceptions | فاطمه  چهکندی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 11 | 1013-ELCONF-FULL | Optimizing Learners’ Involvement in Classroom Practice: Activity-Based Teaching Approach and Writing Complexity | سجاد  فتحی برناجی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 12 | 1000-ELCONF-FULL | Optimizing Students’ Engagement through Implementing Peer-Assessment Practice in Iranian Public High School: An Action Research | سید حسین  صناعی فر، سیدباقر  میرشجاعی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 13 | 1057-ELCONF | PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE AND ENGLISH TEACHING | بنفشه  مستوفی شلمانی، Hamed حامد  Barjestehبرجسته | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 14 | 1028-ELCONF-FULL | Test of Maslow’s Hierarchy of Needs Theory at Iranian EFL Teachers’ Job Satisfaction in Private Language Institutes | سپیده  قلی پور، آرام رضا  صادقی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 15 | 1027-ELCONF-FULL | The Effect of Employing 504 Narcis Software package on Iranian Introvert vs. Extrovert EFL Learners' Lexical Knowledge | محمدرضا  خدادوست، علی  جلیل زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 16 | 1040-ELCONF-FULL | The effect of MALL on Iranian EFL learners’ motivation as well as vocabulary retention | Mojtaba  Maghsoudi، وحید رضا  میرزاییان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 17 | 1010-ELCONF-FULL | The Effect of Mobile Assisted Language Learning on the Learners' Idiomatic Knowledge | Maryam  Soleimani، Zahra  Aghazadeh | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 18 | 1012-ELCONF-FULL | The Immediate and Delayed Impacts of EFL Teachers' Implicit and Explicit Feedback on the Iranian EFL Learners' Pronunciation | نفیسه  صالحی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 19 | 1042-ELCONF-FULL | The Importance of Multimedia CALL Software as a Facilitator for Teaching General English to Teacher- Students | شراره سادات  سرسرابی، داوود  سراج | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 20 | 1034-ELCONF-FULL | The Relationship between EFL Teachers’ Self and other Oriented Perfectionism and their Students’ anxiety levels | یحیی  گردانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |